Intrebari frecvente

Intrebari frecvente despre produsele si serviciile www.floridelux.ro

1. Preturile sunt cele afisate pe website?

Da, toate preturile produselor de pe www.floridelux.ro sunt actualizate si valabile in momentul efectuarii cumparaturilor online.

 

2. Cat ma costa livrarea?

Livrarea in peste 12.500 de localitati din Romania este un serviciu gratuit pe website-ul www.floridelux.ro pentru comenzi mai mari de 159 RON, TVA inclus.

 

3. Pot atasa un mesaj comenzii?

Fiecare comanda poate fi insotita de un mesaj personalizat, printat exact in forma in care il vei scrie, pe o felicitare cadou extrem de eleganta. Mesajul dorit poate fi notat in pagina de finalizare comanda. Felicitare cadou comanda flori

 

4. Pot ramane anonim? Si daca da, in ce conditii puteti divulga identitatea mea?

Da, poti opta sa ramai anonim printr-o bifa la plasarea comenzii. In acst caz numele tau nu va aparea pe felicitare si nici nu va fi divulgat persoanei care primeste florile / cadoul. Comenzile plasate pe website sub protectia anonimatului sau cu cererea expresa de pastrarea anonimatului nu sunt si nu vor fi divulgate expeditorului decat in cazuri exceptionale: ancheta oficiala din partea autoritatilor competente, cerere expresa si oficiala a expeditorului.


5. Exista o comanda minima pe website?

Pe acest website nu exista o comanda minima, insa pentru comenzi mai mici de 159 RON, vei achita o taxa de transport de 29 RON.

 

6. Acceptati si plata la livrare / ramburs?

Plata la livrare cash sau card este disponibila pentru livrarile in Bucuresti.

 

7. Daca doresc sa comand mai multe produse, trebuie sa plasez fiecare comanda pe website?

Avem un departament dedicat pentru ofertare comenzi en gross sau comenzi de volum. Cum plasezi comenzi cu mai multe adrese de livrare

 

8. Produsele livrate vor arata exact ca pe website?

Echipa noastra face eforturi considerabile pentru ca fiecare comanda livrata sa arate ca pe website, pana in cele mai mici detalii. Te invitam sa vizionezi acesr video in care explicam in detaliu modalitatea de productie si cum realizam poza martor, pentru ca tu sa ai garantia unui serviciu de calitate.

 

9. Toate produsele sunt in stoc?

Detinem stocuri considerabile de recipiente, produse de floristica, plante si flori naturale. Avand un portofoliu de peste 5000 de produse unicat, stocurile pot diferi. Te rugam sa tii legatura cu operatorii nostri pentru mai multe intrebari legate de fiecare produs in parte.

 

10. Pot sa plasez o comanda fara sa am adresa de livrare, ci doar un numar de telefon?

Desigur, pune in zona de adresa urmatorul mesaj: "Va rog aflati adresa exacta sunand la numarul destinatarului". Este nevoie ca la oras si judet informatiile sa fie corecte. Alege orasul si judetul din lista predefinita. Asigura-te ca ne oferi numarul de telefon corect pentru destinatar.